dijous, 18 d’octubre del 2007

Via Tarantel.la (Roca gris) Montserrat.



L'Edu a l'últim llarg, el mateix diedre de sortida que la Esparreguera.

Avui L'Edu i jo, em anat a fer la via Tarantel.la , hi han vias molt guapes en aquest sector, però tinc de dir que aquesta, pel meu gust no és de les millors...

Company de cordada Edu.


Recorregut: 170 metres. 50,50,50 i 20.

Dificultat: 6a.

Material: Portar joc de tascons ,Joc de friends i alguna baga per savines. (via semi-equipada i exposada als llargs fàcils)

Equipament: Espits i claus. (reunions no rapelables).

Aproximació: El camí s'agafa des del parking de la vinya nova , esta senyalat al principi amb fitas i desprès amb marques blanques. Per arribar-hi, passem per sota de l'Aresta Ribas i seguim pujant en direccio a la pared fins el peu de via. 40 minuts aproximadament.
La via comença al diedre herbós a la dreta de la via Esparreguera, i fà un flanqueig a la dreta fins arribar al esperò.

La majoria d'Assegurances es troben en el primer llarg , la resta esta pràcticament desequipat, trobem roca xunga als primers llargs desprès va millorant.

L'última reunió la muntem en una savina i el descens el fem per la via urquiza del olmo, per arribar al rapel tenim de continuar pujant uns 80 metres caminant.



Escalada realitzada:15-10-07.




Jo al segon llarg.

1 comentaris:

walmy ha dit...

Es impresionante esta foto.
Me dá algo de vértigo y me recuerda algunos sueños que hago: Soy como un pájaro y vuelo por parajes como estes..je je