dissabte, 5 de gener del 2008

Via El clan de los chamanes ( Roca dels Arcs,Vilanova de Meià )

Continuant amb el cap de setmana...després del nostre èxit per les terres de l'Ebre i no fiant-nos gaire de les boires del matí, vam decidir anar a tir segur...Vilanova de Meià , va ser l'escollida entre altres opcions...Durant el viatge, aquest parell van anar agafant-se confiança, no es coneixien abans d'aquesta sortida...això va portar-los a sortir de l'armari musicalment parlant, i descobrir que als dos els hi agradava la musica del Julio Iglesias, Buaaaaaa!! No van trigar en buscar aquesta musica al Ipod...i donar "rienda suelta" als seus estranys gustos..jeje!. Jo al fons de la furgo, en un racó en el que el Marc va batejar com al "Rincon del Yonki" i amb una birra a la ma, observava estupefacte, l'escena surrealista , dels meus amics cantant a pulmó i conduint la meva furgo...em vaig fer un tip de riure! jeje! Quin parell!

Fa un temps, mentre feia la via Rampas Imvertidas, vaig anar observant un altre cordada fent El Clan de los Chamanes, els hi vaig fer fotos, el tram del sostre em va cridar molt la atenció, una vegada vam arribar a dalt, vaig parlar amb els xavals que havien fet "El Clan", vaig quedar amb ells , en que els hi enviaria les fotos per mail , però no vaig ser capaç de recordar el mail al arribar a casa...He penjat un parell de fotos d'ells.

Recorregut: 175 metres.

Dificultat: 7a / Ae ( 5+ obligat ).

Equipament: 81 parabolts.

Material: 15 cintes exprés + R. ( estrep recomanable ).

Ressenyes, fem servir la guia de "Vilanova de Meià y zonas cercanas"



L 1 - 6c Llarg de placa tècnic i exigent, per nosaltres va ser un llarg de 6a/A1e , anar tirant d'estrep un bon tros, fins que la placa xunga , deixa de ser-ho, des d'aquest punt ja en lliure fins la reunió.

El Marc i el Manel al primer llarg...




L2 - 7a / Ae. Uns passos difícils a la sortida de la reunió, fàcilment podrem fer A0, i continuem per un tram no tan difícil que es deixa fer en lliure , fins arribar a la base del sostre, el sostre farà uns vuit metres de llarg, molt ben equipat per fer-lo en Ae, faig servir un estrep, al acabar el sostre hi ha una petita sortida en lliure. Reunió amb molt ambient.


A Sota, dues fotos que els hi vaig fer aquesta gent mentre jo feia la Rampas imvertidas...per cert , ells van fer el sostre sense estrep.






A sota , jo sortin del sostre...



L3 - Ae / 6a+ El llarg comença amb un altre tram d'Ae, un desplom bastant pronunciat, fins un punt on el desplom és menys sever, des d'aquí en lliure fins la reunió, trobem bon canto i passos molt guapos en aquest llarg.

L 4 6a Llarg guapo de placa molt vertical i bon canto, tipic de vilanova.

En Marc ha fet el llarg de primer ,i ha enllaçat amb el següent, així que ha fet el 6a+ i el 6a que va després, va encadenar els dos llarg com un campió!!





A sobre el Marc al tram d'Ae, a sota en Manel .




L4 - 4+ Ja només queda aquest llarg de tramit fins arribar a la feixa, els parabolts allunyen en algun punt , però es força fàcil, en mig del llarg hi ha un parabolt sense xapa, i pel que vaig veure protegeix el pas més finet del llarg.

En Resum, la linea de la via la trobo maca, però crec que si vols "disfrutarla" tens d'anar amb el grau de la via, la sensació que vaig tindre al final podríem dir ....."Ae,Ae,Ae...."

"El trio calavera"

6 comentaris:

Raquel ha dit...

Ei Miquel, veig que segueixes sense parar... encara que faci falta fer quilòmetres i havent-los de passar escoltant al Julio Iglesias... je, je... quin trio que esteu fets!!

Felicitats guapos!!
I bon any!!

Willy ha dit...

Ostres miquel
Felicitats per la peassso de via, i la paciència (vamos que jo no aguanto de de les terres de l'ebre a vilanova amb Julio Iglesias ni de conya, despres d'això jo penjava un cartell a la porta de la furgo d'aquells que posa reservado dorecho de admisión!!
fins aviat
i que els reis es portin bé!

Gatsaule ha dit...

Ja veig que si vull anar a escalar amb tu m'hauré d'entrenar més, es veu una via molt atractiva i amb ambient !

edunz ha dit...

vaia triu....quina por! no ens has explicat si també feien allò de passar-se la ma per la panxa!... ens viem aviat i bon any!
(per cert, als 7a se'ls hi veia color?)

Miquel Sabadell ha dit...

Hola Raquel!! Bon any maca, ara feia dies que no et llegia..quin parell , quina risa...jeje!

Ei willy ,que la via no és res del altre mon, de grau obligat 5+ , ja comento que em vaig fartar de fer artificial..

Gatsaule, ja estas ben entrenat..no em cal fer vies massa dificils per pasar-ho bé, esperero milloris aviat...

Edu , si que ho feien, jeje!

Bon any i bons reis per tots!!

QUIMI ha dit...

Quin sostre mes atractiu...
Aure d'incloure aquesta via a la llibreta de projectes.