divendres, 25 de gener del 2008

Vies "Los Lunes al Sol" i Black Sad ( Serrat d'en Muntaner )

Divendres al mati vaig quedar amb el Manel , el Bar Anna va ser una vegada més el punt de trobada, volíem fer alguna cosa per la cara sud, en Manel em va suggerir d'anar al Serrat d'en Muntaner, i ja que jo, no hi havia estat mai , em va fer gracia anar a coneix-se'l...

Los Lunes al Sol

1ª Ascensió: I.Notivoli, J.Ch penya, Franc i J.Escofet.

Recorregut: 90 mts

Dificultat: 6b ( 6a obligat )

Equipament: 26 parabolts i alguns claus

Material: 12 cintes i R

L1 : 6b, 30mts, Llarg mot guapo, bastant vertical i continuo,em trobo alguna dificultat al superar un petit tram un pel desplomat, hi ha bon canto, l'encadeno bé ...

L2 : 6b, 35mts, La màxima dificultat la trobem al principi del llarg, s'ha de superar una petita panxa amb uns passos guapos bloqueros, te una molt mala caiguda ja que ens trobem sobre una rapissa, i a més just sota hi ha un arbre sec, que en cas de caure sobra quedaríem empalats...la resta del llarg és de continuïtat.

En Manel puja fent un pas d'Artifo per no caure sobre l'arbre, jo ja amb la corda per sobre passo ven justet però sense caure..

L3 : Vº, 25mts, El més fàcil de tots, un tram de placa IV+ , i després ens endinsem dins d'una xemeneia de Vº , que li dona un punt clàssic a la via. La roca no és tant bona en l'ultim tram.




El Manel a la xemaneia final.


Black Sad

1ª Ascensió: Franc i J.Escofet.

Recorregut :95mts

Dificultat: 6b+ ( 6a+ obligat )

Equipament: 29 parabolts.

Material: 12 cintes.

L1: 6a ,35mts, Comencem Pujant uns metres de Vº fins arribar a un ressalt un pel desplomat, és aquí on trobarem les dificultats del llarg, hi ha bon canto i esta molt ben assegurat, superat aquest ressalt, la pared es tomba , els últims metres son per terreny brut i sorrenc.



El Manel al pas difícil del llarg 1 , l'encadena el llarg sense problemes.

L2: 6b+, 40mts, Llarg molt maco i mol finet...començem per la dreta de la reunió, fins arribar més o menys al tercer parabolt , aquí farem un petit flanqueig a l'esquerre, e ens trovarem al pas més difícil de la via, placa força vertical, molt fina de mans, superat això farem alguns metres de V+ fins la reunió.

Em toca fer un descans al pas més difícil , En Manel passa bé de segon.

L3:. 6a, 20 mts, trobem uns passos de 6a al principi i després IVº fins la reunió.

Les dues vies les trobo recomanables i molt ben equipades.

Escalada realitzada el 18-01-08.





9 comentaris:

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Al serrat d'en Muntaner hi ha víes molt maques, la Black sad és molt interressant, jo al pas de 6b vaig fer un A-0 descarat, em va sorprendre tanta finor de cop, la resta de via molt maca. La Los lunes al sol no l'he feta, l'haurem de probar, també és maca la abierto hasta el atradecer, que així em sembla que es diu, que és la de més a l'esquerra, menys mantinguda que les altres però també curiosa.

Llorenç ha dit...

Ostres!!!! de desaparegut passes a fer-te unes vies interessants i caracter!
Veig que els turrons no t'han passat factura!!!

Mai he escalat per aquesta zona...igual algun dia m'hi apropo...

ens veiem!

Miquel Sabadell ha dit...

Hola nois!! , bona zona el serrat el serrat d'en muntaner, la veritat és que no fa gaire van operar al meu pare , operació del.licada... i això m'ha fet deixar de banda l'escalada, per sort sembla que l'operació ha sortit bé i poc a poc puc anar dedicant una mica més de temps a l'escalada, encara que no tot el temps que m'agradaria...

edunz ha dit...

Miquel!! m'alegro que lo del teu pare vagi a millor! jo he estat igual, ara amb el postoperatori però de moment tot prou bé.
avia'm quan coincidim!
cuida't

Raquel ha dit...

Ei Miquel!!
Quin parell de vies... quina bona pinta que tenen...!!! I el Serrat del Muntaner tampoc el conec... ara ja tinc dues bones excuses per anar-hi!!

Una abraçada i cuida't!!

Miquel Sabadell ha dit...

Hola Raquel, es un fet curios el que m'ha passat aquets dies que no he pugut escalar gaire, reconec que els primers dies van ser durs

Miquel Sabadell ha dit...

perdo raquel que ahir vaig publicar el missatge sense acavar-lo... el Serrat d'en Muntaner tambe és bona zona per fer esportiva, fins ara!

Miquel Sabadell ha dit...

Hola Edu, ja se que tu vas passar per una cosa semblant amb el teu pare, finalment sembla que els dos pares estan bé, jeje!
concretem algun mati entresetmana per fer alguna cosa.. t'enviare un missatge per concretar.

edunz ha dit...

ok miquel... ara encara uns dies algo de cul, però avia'm si podem quedar aviat
cuida't!