dimecres, 17 d’octubre del 2007

Wild Planet (Vilanova de Meià)



Després d'un any llarg escalan't junts , es el primera vegada que en Marc i jo coincidim en cap de setmana, habitualment escalem els dies d'entre-setmana i les escalades que fem, es converteixen en una carrera per no tindre de fer servir el frontal. Tot i així, molts cops perdem la carrera i tenim de sortir de nit. D'aqui ve el nom de la nostre cordada, "cuques de llum".
Per variar en aquesta sortida, em anat molt pero molt de trankis, em coincidit també amb en Pere , un amic del Marc que he conegut en aquesta sortida. Amb molt bon rollet i moltes ganes d´escalar, fem la via en cordada de tres , no em possare a descriure cada llarg , però el que si que puc dir... Tenia aquesta via mitificada de xunga i a resultat ser una via maca i agradable de fer.

Via del tot recomanable per qui li agradi el rotllo clàssic i anar ficant caxarrets.

.

Pere i Marc al tercer llarg en travessa.

Companys de cordada: Marc i Pere.

Recorregut: 320 metres.

Dificultat: V+/A1+.

Material: jog de tascons, jog de friends i d'aliens, algua baga per savines ,5 xapes recuperables, strep recomanable i unes 20 cintes expres.

Aproximació: Aparcar desprès de passar el pont i agafar el caminet a l'esquerra que va travessant el peu de pared.


Ressenyes trobades a Internet.




Observacions: Els dos llargs d'artificial m'els esperaba més dificils, les precàries assegurances no estan gaire allunyades. Hi han xapes petades i s'han de fer invents per progressar. A la resta dels llargs trobem poques o cap assegurança. La via esta equipada pràcticament amb burils i claus, també trobem alguns espits i un parell de parabolts en alguna reunio.



Pere i Marc pujant el cinque llarg, diedre guapissim!





Jo començan el cinquè llarg, despres tiro a la dreta i ja agafo el diedre.

1 comentaris:

Atori ha dit...

Excelente blog. Piadas muy buenas!!
Una pregunta: la foto de pared, ¿no es el Ponoig??,

saludos