divendres, 9 de novembre del 2007

Via Koyaniskatsi-Mickey Mouse ( Roca gris )

La Roca Gris...dibuix aproximat...

Avuí dijous ens faltava un frontal, lamentablement eina imprescindible ...

Com habitualment fem, he quedat amb el Marc a Les 16:00 H a la Vinya Nova , la nostra intenció era fer la via Tormenta de verano...La situació del transit, han fet que arribés tard ...A les 16:20 H per fi he arribat ...ja tenim 20 minuts menys de llum...al preparar la motxilla , me'n he adonat de que em faltava el frontal...Quina empanamenta la meva !.

Bé, al final hem tingut de canviar de plans i buscar una alternativa rapida per poder amortitzar el viatge fins a Montserrat.

El recorregut que hem fet és entrar per la via Koyaniskatsi i sortir per la Mickey Mouse.

Primera ascensió: Koyaniskatsi: J.Escofet, J.C.Peña. 2000.

Recorregut: La Koyaniskatsi 85 metres. En total uns 160 metres.

Dificultat: V+ la Koyaniskatsi i 6a l'últim tram de la Mickey Mouse.

Equipament: Parabols i algun clau.

Material: cintes expres , Algun friend mitja per el tercer llarg.

Aproximació: Des del parking de la Vinya Nova, anem fins a la vall principal , aquí localitzem un camí amb marques blanques que puja fins la Roca gris, ens desviem per una canal que puja per la dreta , pugem uns 100 metres per la canal , superem una especie de ressalt o bloc encastat que hi ha al mig de la canal , la via comença a la dreta d'una canal herbosa, els parabolts son visibles i la orientació és sud.

Primer i segon llarg: ( V.V ). 60m. Dos llargs de cinquè que nosaltres empalmem amb cordes de 60m. Les cordes arriben be, el primer llarg és una mica herbós i el segon te algun tram que s'ha de prestar atenció a la roca. Estan ven assegurats amb parabols i algun clau.

Arribant a la segona reunió, encara és aviat i queda llum natural... però tenim d'anar per feina...

Tercer i quart llargs: (V+.V) 60m. Començo el tercer llarg per una placa molt guapa, bastant vertical, amb roca excel·lent, però amb poques assegurances , recte amunt trobo dos parabols, continuo i trobo una fissura, en la que em puc protegir amb un friend, continuo amb tendència a l'esquerra fins anar a trobar la via Mikey Mouse, aquí ja es més tombat, i torno a trobar parabols... passo la reunió i vaig fins la següent... les cordes han arribat ven justes.

Començant el tercer llarg, quina placa més guapa!... poca llum queda... ja toca correr...

Cinque llarg: (6a) .Al començar el llarg hi ha un desplomet amb un pas una mica puta'ss , a mi sempre em costa...la reunió del cim a una savina.

En Marc puja amb poca llum i a mi em toca pujar pràcticament a les fosques...

Descens : Per els ràpels de la Urquiza-Olmo.45m.45m.50m.

Ja baixem per la Urquiza....
Li diuen el "Nen del Frontal" ...

Escalada realitzada el 08-11-07.

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Hola M Sabadell, és la primera vegada que et faig un comentari al teu blog però ja fa uns dies que et vaig llegint, et linkaré al meu si no hi tens cap inconvenient.
Molt bones les fotos "nocturnes", d'això s'en diu aprofitar el temps...la Mickey-mouse la tenia vista, però la Koyaniskatsi ni idea, es veu força guapa.

Raquel ha dit...

Però Miqueeeeelll!! Com pot ser que un component de la cordada "lluernes" s'hagi oblidat el que us identifica com a cordada? Je, je!! Quin parell!!
Felicitats per seguir escalant tot i les poques llums!! Esteu fets uns craks!!

Miquel Sabadell ha dit...

Hola Jaume, La koyaniskatsi és una bona alternativa d'entrada a la Mickey Mouse, però si no l'has fet, millor fer la Mikey Mouse sencera. Ah!, cap problema amb lo del link, jo faré el mateix...ens anem llegint,fins ara!

Ja veus Raquel no m'havia passat mai...jeje! això de treballar de nit te aquestes coses, com pel matíno dormis bé, et lleva's empanat i després passa el que passa ,igualment ja ens va massa just escalar coses decents, quedar amb el Marc a les 16h per fer una via si abans de les 18h ja es de nit...ja veus...aviam si torna a canviar l'horari i es va allargant el dia...

M.Payerols ha dit...

ei miquel, com t´ho vas fer sense frontal x fer el llarg?, sembla k sigui d nit d nit ...
quins pallos jejejej

Llorenç ha dit...

Ep!!! aixó de sortir de nit de montserrat no fa massa gracia!!! tot i que la via es veu guapa!
a veure si algun dia ens hi allerguem, tot i que fa poc allí i vam fer l'esparraguera....merci per la ressenya!

Miquel Sabadell ha dit...

Ja Kutrescaladors, la breitat es que sortir de nit ho evitem sempre que podem, el que passa es que jo o escalo entresetmana o no escalaria gaire,i el fanatisme em porta a fer aquestes coses...